OUR LOVE

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

1 ari 1 msg pun jd la???

status mmber aku dlm fb.."1ari 1 msg pun jd la" ingat kan pasal apa...rupanye...tgg msg dr tsayang...org yg drindui...org bcnta ni...bl xdpt msg mcm org xtul je...sntiasa je nak tgk hp tu...resah gelisah semcm..hik3 (aku pun kdg2 mcm tu gak :P) tuk kwn aku tu...sabar ar yerk..mesti dia bz n ada prob ke...yg xleh nak gtau kat ko...sbb tu dia xmsg...just +ve thnkng je k... :)

Thursday, August 19, 2010

cuti?????

sbnar nye rini cuti..tp nape tah pg td aku g kje...slumber je pakai bj tshrt n jeans...aku nak g smwhre but ada kje kene wat...so xsempat nak g tmpat tu...mybe next week or merdeka t...aku suka g tempat tu...suka sgt2...aku akan rsa tenng je...mmg best if g ngn tsayang...but kdg2 g sorg2 pun best leh teliti diri sndri smula... :) cepat la next week...xsabar nak g...mesti tenng je...:) oh PD...tgg khadiran ku yea (^_^)