OUR LOVE

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

BEAST - 'SHOCK' M/V

2212 & 2312



luv u MohD YuSoF

23/12 2DAY!!!!!!!!bday my dad...ayah kesyngan ku...apie bday ayah..akk doakan ayah sntiasa dpanjangkan umur...bahagia d cc is3 n anak2 & menantu2 (bkal2 mnantu skali tau ayh :P ) ayah...akk syang sgt kat ayah...
ApIe BdAy sYg..
de pe ngn 22/12...hurm ari istmwa tuk en zurul ku...Bday dia...yg ke 26...1time aku main gitar sambil nyanyi lagu bday tuk org...sumbang pun sumbang ar...janji aku nyanyi tuk yg tsayang...bukan senng aku nak wat mcm tu... ^_^ apie bday sayang...didoakan panjang umur....dmurahkan rezeki...bahagia slalu...apa yg dhajati tcapai....

Wednesday, December 8, 2010

P.E.N.A.T

bukan penat ngn kje...bukan penat ngn stdy...but penat ngn org2 kat sekeliling...aku ni ada bbrapa pkara yg paling2 aku xsuke...semua org ada kan...hurm...tp ni aku PALING2 UTAMAKAN SKALI...
  1. org yng xtepati janji...xkira jnji apa skali pun...skali da jnji kat aku...kne tunaikan...melainkan...melainkan...melainkan...alasan yg munasabah nape dia mungkir janji...
  2. masa...aduh..ni paling penting skali...jgn la skali2 buang masa aku tnpa sebb...cukup2 xleh terima...aku leh tb2 ilang mood n jd pemarah sgt2...(aku sndr pun xsuke dri aku jd pemarah) so plz...JGN BUANG MASA AKU...
  3. jgn lakukan sesuatu yg akan menyakiti aku tanpa sbrg alasan...jgn sampai masa aku cakap "ko leh wat nape aku xleh wat??" so nw...aku xwat so jgn wat...
teruk ke???hope xkan...aku ni kdg2 seorg yg mmentingkan dri...aku jd mcm ni krn bbrp pkara yg terjadi dlm idup aku..aku nak jd yg tbaik...bukan yg tteruk...so plz help me...ngn cara jgn lakukan perkara d atas.. ^_^