OUR LOVE

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 11, 2011

FINALLY!!!!!!!!!


alhamdulillah...saya sah bgelar isteri kepada mohd zurul kamal pada 24/09/2011 jam 1112 ♥♥
apa perasaan waktu tu?????...mcm2 ada...saya da tempuh mcm2 dugaan sblm bgelar isteri org..akhirnya...org yg saya tolong tanpa kenal sapa dirinya..sudi menjadikan saya suri hidupnya..tu la kan..jodoh...dalam tempoh xsampai setahun..ktorg couple..tunang n jadi suami isteri..ya Allah...saya bsyukur sgt2 dengan kehadiran dirinya dalam kehidupan aku...xsangka???yea mmg xsangka dia hadir dan membawa bahagia..sikapnye sgt berbeza ngn saya...salah satunya..dia sgt3 pendiam...saya kecoh (bukan la kepoh sgt hihi..) dia jenis xpandai bkata2 @ guna ayat2 manis la pendek kata (slalunya bab ni org laki pandaikan???) tp alhamdulillah..dia ada keistimewaannya...saya amat bahagia dia suami saya...sgt2 bahagia..lagi satu xpenah saya tfikir, apakah la nak impikan ialah bkawen dengan seorg tentera..dan lalu d bawah pedang..alhamdulillah..pkahwinan saya sesuatu yg sgt3 ISTIMEWA!!!!!!
meh la tgk cikit2 pic ♥

suda gerak g ke surau (majlis akad nikah)

yea...suami saya seorang tentera (udara) bpangkat kapten...
thats why saya lalu d bawah pedang

No comments:

Post a Comment