OUR LOVE

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 28, 2011

H.U.B.U.N.G.A.N



tu yang saya nak cite rini..napa la mlm2 mcm ni la rasa nak menaip..tah la..sebab rasa macam nak luah je...tapi ngan cara macam ni puas ati ckit kot...sapa yang baca terasa or papepun saya TAK KISAH!!bukan pasal hubungan apapun..tp hubungan berangkat2 ni...saya pun pernah jugak b'angkat2 ni..tapi masa zaman hingusan dulu la..bila da peringkat dewasa ni...dewasa ke..hihi..rasa hubungan macam tu xseharusnya wujud pun...terutamanya diantara lelaki dan perempuan...da banyak situasi yang terjadi depan mata n berlaku pada diri sendiri..mula2 adik angkat...lama2 terangkat..yang da kawen tinggalkan isteri,tunang mahupun kekasih yang dah lama kenal..
BUKAN NAK REKA CITE...tp tu la hakikatnya..penah jd dsekeliling saya dan saya sendiri alami...klau sekali tu saya anggap la suratan takdir...bl da berkali2 sebab yang sama...saya jd jelik lak bl org dok ckp adik angkt..abg angkat...xpatutla guy n gurl ni ada hbgn adik abg angkat..sbb perasaan n nafsu kita xleh dikawal..xleh d jangka..jgn takbur bila ckp ala anggap adik je..xlebih pun...tp..1 ari jd sebaliknya..nak bg alasan apa???ala da jodoh nak wat mcm ne..PULAK DA....saya minta maaf la yea..saya luahkan ni bukan apa..just tulis apa yang d pikirkan n rasa xpuas ati kat beberapa org yg menggedik b'angkat2 ngn org tpenting dalam idup saya ni my husband)..maaf la..if bkawan saya xda mslh..tp hbgn b'angkat2 ni...

sori 2 say..GO TO HELL LA!!!!!!!!!!jgn berani dengan bangga nye gelar diri adik angkat suami saya n warning saya lak...amboi...mcm dia tu adik kandung...klau adik kandung gtau saya take care abg dia..leh terima..ni hbgn b'angkat bagai n dari mana datang pun ada ati nak minta mcm2 dari kite n siap bg amaran..salah org la..klau btahun2 kenal suami saya xmengapa bg nchat or gtau pape..ni baru takat kursus sama bbrp bln..jd patner..tah mana2 kenal ag..kenl atas kawan la..kenal dlm fb la...hurmmm....ada ati nak bg amaran n suka suki mara org bl kte xnak terima hbgn b'angkat2 dia tu..

klau ada perempuan mcm ni dekat ag ngn org yang terpenting dlam idup saya..tlg la..g ambik air sembahyang..solat..minta ptunjuk dan tinggal la hubungan b'angkat2 ni..kebanyakkannye hbgn b'angkat2 ni menjatuhkan hubungan org lain dan juga masjid org lain..
"wht goes around....its comes around"
peace no war...
p/s: i ♥ u sayang (my sayang @ my hsbnd)

No comments:

Post a Comment